אפריל 5102
- 46 -
מקורות
). תפקיד היועץ החינוכי בהתערבות טיפולית בהתפרצויות אלימות של מתבגרים בעלי פיגור שכלי והפרעות
1 1 .
וייס, ג’ (0002
התקשרות: השלכות ויישום של תיאוריית ההתקשרות. הייעוץ החינוכי, כרך ט, 141-651.
). עולמם הבין-אישי של תינוקות. מודן הוצאה לאור.
2 2 .
סטרן, ד”נ (5002
). תכניות מעבר מבית הספר לעולם העבודה לבני נוער עם מוגבלויות. מטעם משרד הרווחה
3 3 .
שרעבי, ע’ ומרגלית, מ’ (3102
והשירותים החברתיים
). נדלה מתוך אתר משרד המשפטים.
4 4 .
דוח נתונים נציבות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלויות בישראל (9002
http://www.justice.gov.ilq/mojheb/NetziutNEW. אוחזר מתוך.
5 5 .
חוק הביטוח הלאומי (נוסח משולב), התשנ”ח, 5991, (תיקון מספר 101 לחוק), 8002
.http://www.btl.gov.il.Mediniyt/BakasnatnetunimBlum, H.P. (2004). Separation-individuation theory and attachment theory. J Am Psychoanal Assoc, 52(2), 535-553.
6.
Howe, D. (2006). Disabled children, parent-child interaction and attachment, Child and Family Social Work, 11, 95-106.
7.
Mahler, M., Pine, F. & Bergman, A. (1991). The psychological birth of the human infant symbiosis and individuation. Maresfield
8.
Library: London.
Malekpour, M. (2007). Effects of attachment on early and later development. The British Journal of Developmental Disabilities,
9.
Vol. 53, Part 2, No. 105, 81-95.
Vacca, J. J. (2006). Investigation of parent perceptions of raising a child with severe physical
10.
disability: results from parent
interviews and implications for mental health providers, Best Practices in Mental Health, 2, 59-73.