Background Image
Table of Contents Table of Contents
Next Page  46 / 82 Previous Page
Information
Show Menu
Next Page 46 / 82 Previous Page
Page Background

אפריל 5102

- 46 -

מקורות

). תפקיד היועץ החינוכי בהתערבות טיפולית בהתפרצויות אלימות של מתבגרים בעלי פיגור שכלי והפרעות

1 1 .

וייס, ג’ (0002

התקשרות: השלכות ויישום של תיאוריית ההתקשרות. הייעוץ החינוכי, כרך ט, 141-651.

). עולמם הבין-אישי של תינוקות. מודן הוצאה לאור.

2 2 .

סטרן, ד”נ (5002

). תכניות מעבר מבית הספר לעולם העבודה לבני נוער עם מוגבלויות. מטעם משרד הרווחה

3 3 .

שרעבי, ע’ ומרגלית, מ’ (3102

והשירותים החברתיים

). נדלה מתוך אתר משרד המשפטים.

4 4 .

דוח נתונים נציבות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלויות בישראל (9002

http://www.justice.gov.ilq/mojheb/NetziutNEW

. אוחזר מתוך.

5 5 .

חוק הביטוח הלאומי (נוסח משולב), התשנ”ח, 5991, (תיקון מספר 101 לחוק), 8002

.http://www.btl.gov.il.Mediniyt/Bakasnatnetunim

Blum, H.P. (2004). Separation-individuation theory and attachment theory. J Am Psychoanal Assoc, 52(2), 535-553.

6.

Howe, D. (2006). Disabled children, parent-child interaction and attachment, Child and Family Social Work, 11, 95-106.

7.

Mahler, M., Pine, F. & Bergman, A. (1991). The psychological birth of the human infant symbiosis and individuation. Maresfield

8.

Library: London.

Malekpour, M. (2007). Effects of attachment on early and later development. The British Journal of Developmental Disabilities,

9.

Vol. 53, Part 2, No. 105, 81-95.

Vacca, J. J. (2006). Investigation of parent perceptions of raising a child with severe physical

10.

disability: results from parent

interviews and implications for mental health providers, Best Practices in Mental Health, 2, 59-73.